If you hang with me..

Så skönt. Är ledig idag och jag har faktiskt en confession to make. Jag har börjat tycka om att sola!!! Galet. Min rastlöshet finns väl fortfarande där stundvis men jag kan numera ligga stilla i en halvtimme. Dock så måste jag koncentrera mig lite! Idag/kväll ska jag och grannarnas aupair försöka hitta på något här ute. Kan tänka mig att de blir lite middag eller promenad! Jag vill åka till Sag Harbour, kolla på båtar och sakna pappa lite mer. Sen vill jag gå på bio för att jag saknar mamma. På fredag blir det i alla fall bio, om jag hittar någon biograf som har platser kvar till EAT PRAY LOVE! Nu tänkte jag fortsätta solandet, eller ska jag gå ut och springa i denna hetta ?

Kommentarer
Postat av: judith

den är supermysig!

2010-08-12 @ 17:35:34
URL: http://smalltowngypsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0