Sometimes you have to let go to see if there was anything worth holding on to.

Önskar att något fyllo som precis kommit hem från krogen och är pratglad loggade in, men nej. Så jag får väl gå och sova, ska kämpa mig upp klockan 6 för att träna. Sen blir det bbq i morgonkväll här hemma. Jag har typ ingenting att säga. Förutom att hunden försöker rymma, tror att hon är aningen självmords benägen. Sprungit ut till gatan och försökt bli påkörd ett antal gånger denna vecka. Skulle inte förvåna mig om jag skulle råka köra på henne, jag kör som en dåre här borta. Det är så tråkigt att köra automat så att jag kör den dubbla hastigheten så att jag är tvungen att bromsa lite mer än vanligt. Mina fötter blir liksom rastlösa. Min hjärna också, behöver liksom inte tänka så mycket. Varför skulle detta inte vara skönt egentligen?! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0