Sleepless in Soho

Har suttit och kollat igenom min blogg och insåg att tiden går sjukt snabbt. Det som kändes som igår var tydligen två år sen. Mycket som kan ändras på kort tid har jag också märkt. Mitt liv har faktiskt varit ganska händelserikt de senaste åren. Tråkiga saker, roliga saker och alldagliga saker har hänt. Men allt har väl skapat mig, den jag är idag. Jag har också märkt att jag har ändrats en del här borta, eller jag tror det i alla fall. Jo jag har nog vuxit i mig själv en aning. De är lite häftigt att gå från att vara en tonåring som vill bli stor till att vara på sitt sista år som tonåring och känna sig mycket äldre än bara för någon månad sen. Sen tänkte jag också på att jag borde lägga upp mer musik. Jag vet att vissa har tyckt att de har varit tråkigt, men jag älskar musik, all musik. Så jag vill göra de för min skull. Borde sova, för om 5 timmar ska jag skypea med Zaid. Kommer se ut som en mullvad, men de får han stå ut med.
Sen vill jag meddela att jag saknar min stora underbar världens bästa super duper syrra! och mamma!! och pappa lite grann också. och världens bästa farmor. Jag älskar dig också bara så att du vet det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0