I might be crazy!

Bilderna kommer från WeHeartIt
Jag har precis gjort världens härligaste grej, en sak som jag har drömt om att göra i två år. Jag har dels fått igång min inre väckarklocka, innan jag somnade bestämde jag mig för att vakna klockan 8 och vad gjorde jag? JO jag vaknade klockan 7.50 tok pigg. (Hur coolt?!) Så jag bestämde mig för att göra de jag har drömt om i två år. Springa över Brooklyn Bridge. Slutade med att jag power walkade till bron och sprang fram och tillbaka över bron och hela vägen hem igen var ute i 57 minuter och sprang/gick 7,90 km! Världens Skönaste känsla. Jag har hur mycket kraft som helst. Så nu har jag precis käkat lite frukost och ska hoppa in i duschen och bara njuta lite till av dagen. I morgon satsar jag på att springa i Central Park.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0