Girl, you can be so obscene

Galet trött, tur att jag sminkade mig i morse annars hade jag sett ut som en zombie just nu. Sov 3 timmar i natt. och sen har jag varit vaken sen klockan 4. Hänt mycket. Trodde att de skulle bli världens bästa dag. Men redan på väg till tåget fastnade jag i hissen och satt där och läste Elle i 40 minuter innan jag kom ut. Men de va lite halv mysigt. Så jag var tvungen att ta Jitneyn ut istället för tåget. Köpte någon Kaffesmoothie utan kaffe gjord på Oreos. Smakade kaffe. Började må illa på en fullpackad buss som guppade. Wifi internet fanns men de va halv dåligt så de bröts hela tiden. Sen bjöd dom på chips, och eftersom jag har lärt mig att gratis är gott så tackade jag ja. Borde inte ha gjort. Lyx problem. Men Franci kom och hämtade mig, fina Franci. Stackarn har ett h-vete med sin familj. Lider med henne och försöker göra de bästa utav saken. Så idag åkte vi och shoppade, jag kände mig som en illamående halvdöd.. inte vet jag. Nu är de Noah och jag som är hemma, han bjuder mig på salami pretzels. söt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0