Jag trotsade min kärlek och lämnade allt, var kall som en isbit för ensam var stark

Förfrusna fingrar, stressad hjärna och hungrig mage. Lite äcklad också men de har jag varit i en vecka nu så och jag kommer nog vara de resten utav mitt liv. Tack för det liksom, idiot. Nåväl nu ska jag käka och sen sy som en tok. Och....... städa mitt oerhört smutsiga och stökiga rum. Äckligt det med. Nu ska jag lyssna på Markus Krunegårds visdomsord och sy.
Han skriver verkligen om mig, allt jag vill säga, om dig, om känslorna och om livet så jag ser det.

Du ska till jobbet och jag ska hem
Du sa den här natten var sista gången
Men sen kommer du tillbaks igen
Petar på mig men vill ingenting
Du har skämtat färdigt med mig
Ingen mer av min hjälp, knulla dig själv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0