That might be a surprise but it's true That I'm not like you and I don't want your advice

Jag plågar mig igenom lovets sista dagar och vet ni vad? Det går, MEN jag blir lite mer sjuk hela tiden. Vad hände med att jag skulle vara super effektiv under lovet? Så tänker väl alla, speciellt när man ligger efter i skolan eller bara har allmänt mycket att göra. Nåja, jag är i alla fall nöjd med att jag har skickat in en religionsuppgift,alltid något liksom, och att jag har orkat jobba även fast jag har varit sjuk. Och jag får skylla mig själv att jag har prioriterat andra saker. Mog1! Under kvällen så blev de i alla fall framtidsprat, Moulin Rouge för första gången och finally McDrive. Fin chill kväll med en fin vän! Nu ska jag prioritera något som jag inte lyckades med igår.. SOVA! och hoppas på att någon har sytt en fin herrskjorta när jag vaknar, bara för att underlätta lite för mig. Det hade varit värt att hurra för. Truth be told.. that's never gonna happen.



Bad Gastein hade ju inte varit helt fel igen..

Kommentarer
Postat av: LYDIA

sv: Haha, ja kanske det! (Inte för att det behövs men ;]) Imorgon väljer jag som sagt ut min vinnare :) Så lycka till^^

2010-04-11 @ 11:10:47
URL: http://lydiajosefine.blogg.se/
Postat av: Dilaan D

jättefin blogg :) allt bra?

2010-04-11 @ 21:42:51
URL: http://dilaansime.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0