I left my head and my heart on the dancefloor

Hahaha människor som inte kan stava kan roa och andra som antagligen skäms för att vara kompis med vissa gör mig bara aningen glad inombords. Eller är de bara patetiskt? Idioter finns i alla fall i varje kvarter så är det bara, jag tror inte någon lyckas undvika den sorten, eller så är jag aningen olyckligt lottad. Men jag ska bara skratta, de blir enklast så. Thumbs up!

Annars så ska projektarbetet vara klart på fredag. Det suger. School sucks. Ska tviga mig att stanna hela dagen i skolan och sy. Sen vill jag käka god middag och hoppas jag har all tid i världen när jag finally är klar. Hemska vecka detta kommer bli men på lördag så belönar jag mig med en tripp till huvudstaden med zaid. Sen är de en vecka kvar till Valborg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0