Everywhere I look I see your face No button I can push, delete, erase


Osäker på skola imorgon med tanke på hur jag har mått idag. Hemska hosta och kittlande i öronen. Men en sak är i alla fall säker, jag ska försöka få någonting gjort. Jag brukar oftast bli lite för opptimistisk när de gäller mina to do listor och dom slutar ofta när jag har skrivit upp vad jag borde göra inom en månad. Men i morgon ska jag börja min bestigning av de gigantiska berget av saker att göra innan Maj anländer.

så i morgon ska jag:
- skriva ihop det som ska stå på hemsidan
- skriva personligt brev
- skriva klart alla loggar
- eventuellt sy i dragkedja i klänning och fålla
- ... och eventuellt börja med herrskjortan

Dålig på att vara realist i vissa fall, typ dessa fall. Sleep tight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0