But what was normal in the evening by the morning seems insane

Mina öron kittlas. Min hals vill mig inget gott och jag är officiellt beroende av de världsomspännande intranätet. Klagomålens drottning skulle vara ett passande yrke för mig, dagen till ära. Ja för vet ni vad, idag är en klagodag. Man skulle kunna kalla min blogg för en klagoblogg. Klagomål om det mesta; skolan, sömnaden, kärleken (vilken jäkla kärlek? haha ) men inte jobbet. Jobbet är min lilla avslappningsplats (?) jag gör det jag ska och tänker inte på något annat. Avslappnande. Nu är klockan alldeles för mycket, jag måste nog springa till jobbet. Ja, jag springer oftast till jobbet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0