thoughts

Känner mig riktigt på topp även fast jag är trött. Troligtvis är båda sakerna på grund av att jag äntligen  pluggade lite matte igår och det gick faktiskt bra (helt okej, med hjälp av både miniräknare och facit). I morse hade vi formgivning och jag lärde mig att sticka flätor, mycket tjusigt. Funderar på att sticka en mössa eller en halsduk, kan inte riktigt bestämma mig som vanligt. 
Det där med att väskan blev bestulen känns inte så hemskt farligt idag, eller jo när jag tänker på det. Så idag tänker jag inte på det, helt enkelt. Ikväll blir det äntligen yoga och i morgon blir det pluggkväll. Dags att komma igång med allt ordentligt nu.
Så intressant var det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0