Tänk om jag ångrar mig och sen ångrar mig igen

Borde ha pluggat hela kvällen. Men de blev inget, de är mycket jag borde göra numera men de blir aldrig något. Borde träna, borde äta nyttigare, borde plugga mer, borde städa, borde borde och mera borde. Jag hatar att jag aldrig gör något åt saken. "De löser sig/Jag gör de imorgon" är väl deom vanligaste tankarna när de gäller de där. Just nu borde jag verkligen sitta med dom där förbaskade låneglasögonen på, men jag är så van att vara utan.
Nejmen morgondagen ska bli bra, börjar dagen med att sitta och sticka i två timmar, sen ska jag försöka sätta mig och plugga matte under lunchen, plåga mig igenom svenskan, sy i mängder på MMM och förstå saker på Matten. Låter inte det bra?
Nu ska jag ta och göra en fruktsallad som jag kan ha med mig i morgon, det blir ju trots allt en lång dag 8.30-18.00


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0