Du fattar väl att du måste stå upp och slå tillbaks annars kommer dom aldrig låta dig va

Nästa gång ska jag vara tyst, stänga av allt. Bara vänta på att allt går över för att kunna fortsätta leva när det gått över. Det här bryter ner mig lite mer för varje gång och antagligen är det jag som gör fel. Kan jag bara sluta göra dessa fel? Kan någon bli min lilla ängel som kan säga stopp när de behövs. Det enda jag vill känna nu är att jag passar in och hör hemma någonstans. Det gör jag säkert någonstans, men det där någonstans är inte här och framförallt inte nu.

Du vet jag vill bli din


Kommentarer
Postat av: steff

du är underbar Åsa <33

2009-09-16 @ 21:02:20
URL: http://stephaniealiaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0