111 pussar

Så nu ligger jag här igen, som så många gånger förr. Trött och glad. De är så jäkla mycket saker man koncentrerar sig på som är så onödiga. Pratade med mamma om det idag och hon sa bara bra saker. Hon sa det som jag brukar säga, min fina mor. Vi är så lika men så olika, därför krockar det ibland. Lite fel i kommunikationen bara.
Morgondagen spenderas inte i skolan, alla är lediga och jag ska försöka ta vara på den tiden. Plugga och skita fullständigt i alla andra bara vara med mig själv, helt själv. Jag och mina tankar, jag ser framemot det. En långpromenad, pluggande, städning, matlagning och faktiskt så ska jag försöka att sätta mig och sy (ÄNTLIGEN!!!!) på min fina overlock. Blåa tights? Kanske de kan kallas springbyxor. Dags att komma igång med mitt springande igen. Men först ska vi ta tag i allt annat skit.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som en skön dag...spring på

2009-09-25 @ 14:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0