Power of not knowing

Just nu hatar jag min symaskin, nej jag hatar den inte men den är ju inte bäst om man jämför med en industrimaskin som jag för det mesta syr på i skolan. Åh jag är så trött på den där förbaskade klänningen och ja det är inte den första jag syr. Det är den nionde!!! Ja samma modell bara annat tyg så det är ju inte jätte konstigt att jag hatar den. Jag tycker faktiskt bara synd om tjejen som ska ha på sig denna usch, den är ju inte gjord med kärlek om man säger så. Ont i ryggen, riktigt trött, missnöjd och i morgon är det engelska nationella Writing delen. Skit.

Om någon vill köpa klänning så tänkte jag sälja någon/några privat snart. Säg till !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0