Don't care about all the pain in front of me Cause i'm just trying to be happy

Idag chockade jag min klass idag genom att komma osminkad. Merparten av klassen har trott ett bra tag att jag nästintill alltid är osminkad, men jag har protesterat. Senaste gången va igår faktiskt men idag motbevisade jag det och kom helt och hållet osminkad. Klassrummet tystnade när jag kom in och inte pågrund av min snygghet vill jag lova. Nej utan utav min rödhet. Jag är alltså röd med inslag av blåa och ännu rödare prickar. Och visst kan prickigt vara snyggt men icke i ett ansikte. Josefine tog modet och frågade om det va iskallt ute eller om jag hade bränt mig i solariet. Imorgon ska jag satsa på att chocka dom genom att komma sminkad, så sminkad som jag är på helger när man har tid att sminka sig. Undrar om reaktionen kommer vara lika stor..


Kommentarer
Postat av: Matilda

Hahaha du är helt underbar

2009-11-05 @ 23:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0