Am I free or am I tied up?

Jag jobbar ikväll, men jag skulle hellre vilja sitta hemma och dricka te eller gå på bio. men plikten kallar. Borde plugga men jag orkar inte. Ska leta reda på min studievägledare i morgon och prata få lite motivation, för det är precis det jag behöver. Snart börjar jag räkna ner dagarna tills jag åker till Island. Martina åker nästa måndag och jag är inte alls glad för det. Ska försöka dra med henne på massa saker efterskolan denna vecka, får se om vi lyckas. Och när syrran drar ska jag skriva upp nya mål att uppnå innan hon kommer hem. Vi börjar väl med att ta upp träningen igen!

Idag hatar jag dig och i morgon älskar jag dig. Nästa gång ska jag ge dig en smäll, riktigt hårt. För det är det enda jag får av dig just nu! Du kommer ångra dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0