I never ment to be the needle that would broke your back

I dag hände bra saker, jag vet inte vad jag får säga så jag är tyst om det, och som alltid så måste man kämpa innan det blir så bra som man tänkt sig. Men jag är glad för det här ska jag  klara av riktigt, riktigt bra. Det behövs inför min framtid, om man säger så.
I morgon ska jag tvinga mig ut och springa, något jag borde ha gjort för ett bra tag sen. Tyvärr så tycker förkylningarna om mig. Jag tror till och med att jag ska satsa på stora rundan. Ett nytt gymkort måste inköpas också. Träna, träna , träna!!!
Sen blir de städa, städa, städa och jobba, jobba, jobba!

Jobbat klart för dagen nu ska jag snart dejta kudden som Noa brukar säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0