I'm not like that

Dagen till ära blev det en såkallad roadtrip. Det gjorde mig piggare så nu har jag pluggat lite. Jag kom faktiskt på att jag inte alls tycker att samhällskunskap är skittråkigt utan att jag bara är trött på att plugga. Men nu gäller det ju att ta tag i detta. I lördags firade vi våran fina Stephanie, mycket treligt måste jag säga. Och i går blev det solning, vilket resulterade i en urtjusig googlesbränna, och sen på kvällningen va det dags för emma att träna i sina klackar. Det kommer gå as bra för tjejen!!



I missed the last bus
I'll take the next train
I tried but you see
It's hard to explain
I say the right thing
But act the wrong way
I like it right here
But I cannot stay
I watch the tv
Forget what I'm told
Well I am too young
And they are too old
The joke is on you
This place is a zoo
You're right, it's true

He said he can't decide
I shake my head to say
Everything's just great
Oh I just can't remember

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0