".. I magaluf.."

Äntligen hemma! eller är de verkligen så? Jag har i princip en vän kvar i stan. EN! alla andra har dragit sig till bättre städer såsom magaluf och New York. (jag är mest avundsjuk på NY-bruden!) Men jag har mycket att göra såsom:
1. skrubba bort all flagnad
2. börja om
3. bli brun igen


förstår inte vitsen med att alltid tappa färgen någonstans i luften på vägen hem. nu ligger jag i min egna säng utan aircondition ovanför huvudet och tror att jag kanske kan bli lite frisk.
I morgon blir det nya tag, hoppas på stora tag, så de är dags att sova. Sleep thight.

Kommentarer
Postat av: Anonym

om jag hade så där mycket celluliter skulle jag minsan aldrig gå i kortbyxor eller kort kjol.. DU borde kanske överväga det alternativet? Det hade jag gjort.. om jag nu hade några vill säga.



Ha en bra dag i härliga knivsta, för det var väl där du bodde/bor?!

2009-06-24 @ 10:57:41
Postat av: åsa

För det första, VEM är du ?

och för det andra, har jag celluliter? inte vad jag har sett i alla fall!!! jag tycker att det är fegt av någon om dig som klagar på andras utseende utan att ens våga säga vem du är!



Jag är 165cm väger 48kg och har ,enligt dom flesta, vältränade ben! Du kan ju vara vänlig att peka ut vart mina celluliter finns?

2009-06-24 @ 12:44:48
Postat av: e

åsa, ta inte åt dig när du vet att du har de snyggaste benen som spatserar på denna jord!

2009-06-28 @ 18:39:56
URL: http://emmspersson.blogg.se/
Postat av: Fresh Design

Hej! Behöver du ny design till din blogg? Vi erbjuder personlig design men har även färdiga mallar du kan köpa!



Just nu har vi en tävling, kika in och var med du också!

2009-06-28 @ 19:25:47
URL: http://freshdesign.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Diggar bloggen :)

2009-06-28 @ 19:45:18
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0