Every time I think of you

Jag låg perfekt i min säng i morse. TVÅ duntäcken plus en filt! Men jag tvingade mig upp i tid för en gångs skull och hoppade in i duschen. Åt frukost och hann tillochmed att sminka mig. Underbart tänkte jag innan jag kollade på klockan och sprang ut till cykeln. Cyklade och MISSADE tåget. suck. Jag blir så arg när sånt händer. och Stina vet hur jag ser ut då. Jag svär och sparkar i marken, alldeles för mig själv. Men nu är jag i skolan och fick reda på att G blir det i Samhällskunskapen även fast jag inte är helt klar. Nu sitter jag och kämpar med Kultur och Idé historian och ska snart leta upp min förbannade Idrottslärare som jag inte är vän med just nu. åh nu blev jag sådär arg igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0