But mostly I hate the way I dont hate you, not even close not even a little bit not even at all.

Så det kanske var dags att skriva något om hur jag har haft det. Jag kör på en snabbgenomgång, enklast så.

Jul = London
Bra, fast sura miner hoppade fram emellanåt. Syskonkälek har jag hört att det kallas.

Mellandagar= Nyköping
Välbehövt, mys med farfar och maggan i några dagar.

Nyår= Luthagen, Knivsta
Började stressat då jag och Amanda försökte laga mat och duscha ungefär samtidigt. Trevlig middag, sen bar det i väg i skyhöga klackar till Knivsta. Emma kunde där med att gå fort i 12cm, jag joggade efter. Jag hade blivit varnad av en hel del sms som sade att det fanns risk för att jag skulle bli försummad, det hindrade inte mig. Välframme blev det ganska bra i alla fall. Huset fylldes och klockan slog tolv och jag var glad. Så det blev bra trots en del händelser, men jag hade ju också fina vänner på min sida. Tack!


Kommentarer
Postat av: emma

sötaste tjejen ever!

2009-01-03 @ 18:30:36
URL: http://emmspersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0