Och du säger att saknad kan man lära sig att leva med ibland, genom en iskall vinter

Nu ska jag vara jobbig och förklara hur mycket jag ser fram emot detta år. Vilket är MYCKET. Jag känner , som alla andra, att det kan trots allt bli bra. Men ärligt talat så är det nog ganska inprogrammerat att vi ska se på framtiden med ljusa ögon de första veckorna in på lovet. Som ni säkert har listat ut så tänkte jag nämna mina nyårs löften.

Så punkt ett: Körkort
punkt två: Mycket träning, vilket innebär bättre kondition och mer muskler.
punkt tre: Klara av skolåret utan en massa rester ( egentligen borde denna punkt vara nr ett och egentligen ska jag vara klar med mina rester som jag har nu innan påsk)
punkt fyra: Lyckas , lite hemlig punkt som också borde ligga några punkter högre.
punkt fem: njuta lite mer av livet.

Tråkigt nog känns dom ganska klassiska. Inte riktigt som jag ville att dom skulle se ut kanske. Lite som livet, inte riktigt som att man vill att det ska se ut. Men jag nöjer mig med det. Det är dags att sova, för imorgon är det skolan som gäller.
Jag kom just på att jag inte avskyr skolan utan jag avskyr att jag måste gå upp så tidigt på morgonen. Glädjedödare.

och jusste.. 2009 kommer bli MITT år , det ska jag se till!

Kommentarer
Postat av: Nikki

fortfarande intresserad på balett? ( ;

2009-01-08 @ 10:15:26
Postat av: matilda

goa takter bruden!

saknar dig!

2009-01-08 @ 18:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0