Det är så tråkigt o trist utan dig

Jag överlevde både skolan och brottningen, skönt för mig OCH min omgivning!
Nu är jag tok pigg viklet jag inte kommer vara i morgon, då är mina muskler döda. Börjar redan nu oroa mig över hur jag ska komma upp ur sängen.
En aning förbannad är jag också men mest på mig själv, för om man inte pluggar tillräckligt får man skylla sig själv.
sen så var de en grej till... Varför är inte jag på Modeveckan?!

Dags att lägga sig i sängen, som jag har saknat hela dagen, för att mysa in sig riktigt mycket i täcket och somna tills jag känner för att gå upp ( innan 10.30)

ett plus kanske ska nämnas, Jag tror att jag slipper cupen på lördag(!) vilket innebär att jag nu kan plugga och fixa det sista inför Söndagen med Noa. Sängen va de!!!!!


Kommentarer
Postat av: martina

är de tråkigt utan mig?? :D vem sa att vi va lika? :D

2009-01-30 @ 00:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0