Why do I want you now that I can't have you? Why didn't I just want you When I had you?

Det här är underbart. Jag vaknade runt 8 men låg kvar i sängen i en timme, och egentligen hade jag inte behövt gå upp nu heller. Men jag hade tänkt att åka in till stan hyffsat tidigt för att köpa några koftor och lite annat, funderar på gummi stövlar? Hoppas bara att det fortfarande är lite rea.
Igår unnade jag mig också en mys kväll hemma hos julia. Vi kollade på film, jag snyltade lite godis och noa klagade lite på de även fast hon själv snyltade en del, så allting va som vanligt. Sen var de dags att gå hem och denna gång var de inte som vanligt, jag slapp nämligen följa noa fram till dörren. Hon klarade sig en bra bit själv. så Grattis , en stor framgång där va!
Nu anar ni att jag är ledig? Fel , jag börjar bara väldigt sent , 14.05 har jag matte lektion. Som jag har varje fredag fram till vecka 10. Skönt för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0