You're just like a dream

Söndagar är egentligen en väldigt bra dag. Man får sova ut, man behöver inte göra någonting alls bara finnas till, lyssna på mysig musik , kolla på film och vara lite kär. Min söndag var nog ideal söndagen. Vakna lagom sent, plocka lite i rummet , lyssna på musik , dagdrömma lite, plinka på pianot, promenad i snöslasket, halvsova lite hos karl-peter och äntligen ge julklappen till honom sen åka hem och ligga ovanpå täcket , dricka saft och äta kakor till mysig musik. Jag tror inte att det kan bli så mycket bättre ?
Ibland uppskattar jag verkligen alla små saker som egentligen inte syns som bara hör vardagen till..
I morgon ska jag njuta lite mer av vardagen och göra ett prov, nu är de dags att sova. Jag tror att jag sover ovanpå täcket nu också, jag gillar de mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0