To me you're perfect


Jag tycker om att baka, det vet dom flesta. Det blir liksom en choklad tårta hit och lite cupcakes dit men jag hade tänkt att prova något nytt. Macaroons heter dom , typiskt franskt vilket kanske passar eftersom att det är dit mina ben (fram till flygplatsen sen låter jag de lite större motorerna göra jobbet) ska föra mig nu till helgen. Sen blir det upp och ner för backarna hela dagarna långa. 

En annan liten grej jag gärna skulle vilja köpa mig är en underbar fåtölj vid namnet "Love Seat", ni hör ju hur de låter! Dom ser helt unerbara ut, 120 i bredden och ja man får plats med två rumpor där. En sån ska jag ha när jag flyttar hemifrån!!!


Kommentarer
Postat av: jag och fotbollsspelarn

Nice, en sån fotölj hade gärna fått flytta in hos mig också!

2009-02-12 @ 08:34:10
URL: http://tgif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0