With a note saying "I Love You"

Klockan är halv ett och jag har precis bakat klart. Blev lite senare start än väntat men nu så. Bröd, cupcakes och kakor blev det. Nu ska jag bara diska, pyssla, städa, sy lite, träffa lite människor, fixa med en massa tvätt och finally PACKA! Kommer bli en intensiv morgondag. På måndag är det ju dags för mig att dra mig norrut så att svea rike slipper mig i tre hela veckor.. Woho!
ps. Jag hatar att jag itne har någon kamera längre. jag vill ta kort hela tiden bara för att jag itne har någon kamera. That Sucks. Just nu vill jag ta kort på min nysydda väska, klänning och mina bakverk men nej det blir ju ingenting. Som vanligt alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0