HAT

Världens sämsta dag! Prov som ingen hade läst på till på morgonen efter det inställd lektion, vilket i och för sig var bra, och sen hann jag med tåget och det var ju också bra men sen lyckas jag få punka på cykeln IGEN!!! men men ingen större sorg över det så jag gick hem och skulle sy. Kände mig riktigt nöjd med mig själv när jag snart hade sytt klart den näst sista sömmen. Tills jag börjar tänka på att det övriga tyget inte får åka in i overlock maskinen, så vad händer? JOOO tygbiten som inte skulle in i overlocken hamnar såklart där. och ja för er som itne vet så är en overlock maskin en slags symaskin som klipper i tyget innan den syr!!!!!! och grejen är ju den att tyget räcker till en ny del så nu står jag här med ett hål i min blivande skjorta för nej jag kan såklart inte köpa nytt tyg eftersom jag köpte det i dubai. Nu har jag inte vågat göra något annat efter det förutom att gråta.
För pappa går det inte heller så bra, han lyckades spilla ut en kopp kaffe i trappen så nu har vi fläckig tapet! GREAT! och jag har inte pluggat matte, min lärare kommer kasta ut mig om han får reda på det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

BUHU snälla lilla du.. I-landsproblem?

2009-12-14 @ 21:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0