Don’t you promise me the world, all that I’ve already heard


Första skoldagen var okej , inte för att vi hade väntat oss mer än det där. Schemat är inte riktigt klart men de ser okej ut. Stenhårt blir det i en del kurser men jag hoppas på att min motivation är på topp hela året. Om inte , så får jag plugga i alla fall. Nu borde jag verkligen sova, har blivit dåligt med det på senaste. Jobb hela veckan och utgång igår som faktiskt var ganska lyckad. Jag kom i alla fall hem med ett leende på läpparna.
Joy lär inte tycka om att jag lägger upp denna låt, mainstream you know, men texten är perfekt. Nu ska jag samla kraft inför morgondagen då vi ska spana in lammkött. hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0