You couldn't tell me the look was on your face

Gårdagens kväll blev bra tillslut, fick mig ett gott skratt och en fläskläpp och gjorde så att karl-peter fick en knäspark i skallen, rivningar och en jobbig (om ens någon) sömn. Men de gör ju inte mig något, för lite klagomål står jag ut med. Jag har ju hört det förut så varför kan jag inte höra det igen.. Jag är världensjobbigaste persson att sova med, punkt slut.

Något som inte blev så bra var min plugg eftermiddag. Det där med att plugga har aldrig varit min grej, tro det eller ej! Matteboken ligger uppslagen på skrivbordet och nej , det är ingenting som lockar just nu! Dom där jäkla plugghäst pillrena fungerade inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0