perfect lips and skinny hips

Dagen blev inte som jag hade tänkt mig trots allt. Jag skulle ha en riktig ego eftermiddag där jag bara skulle göra avslappnande saker som belöning efter första skolveckan. Men när jag står mitt i brödbaket blev jag informerad om att jag inte alls var ledig, jobbet kallade liksom. Trött, inte jätte glad och bättre blev det ju inte när strömavbrottet kom. Tack! Tre gånger mer stress och klagomål. Nåväl, imorgon börjar vi om med ego dagen då jag både ska göra saker som får mig att må bra och äta mitt första plugghästpiller.

ps. Jag har ett stort dilemma, jag känner mig splittrad. Mycket splittrad. Jag har ingen klädstil, allting jag sätter på mig är något mittemellan och bara skit. Kan någon intresserad hjälpa mig att slänga bort allt fult i garderoben min eller typ bli min stylist?!?! Detta går inte, inte just nu i alla fall. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0