Bad kids

Idag har jag äntligen lämnat in det jag har hållt på med ett bra tag. Snart ska det skickas till andra sidan jorden för att sen komma tillbaka och visa oss resultatet. Jag är sååå spänd inför detta. Det är ju liksom jag som ska se till att allting går ihop och att resultatet blir bra. Bättre känns det ju inte när jag inte är riktigt nöjd. Men fan va ball jag kände mig som satt där och hade möte med två snubbar och de kallar mig för designern när telefonen ringer.

Nu sitter jag alldeles själv i mörkret och gör nada. Har saker jag vill äta och jag tror att jag ska göra det, äta, och typ sjunga hela natten lång. För det är ju det bästa som finns med att vara ensam hemma, inget klagomål på sångrösten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0