Är det värt besväret?

Har varit nere på stan och fikat med Stephanie, de blev en lååång fika. Men gud så skönt att träffa henne och bara vara, mycket likadana tankar och funderingar. Att skolan snart är här gör inte så mycket när jag vet att den tjejen sitter vid skolbänken med mig.
Jag har varit och hyrt 2 filmer för kvällen, Wild Child (haha, lite konstigt filmval men jag kände för det just då, okomplicerad film liksom.) och Kenny Starfighter. Så det blir en ensam kväll hemma hos min mor med sömn om inte allt för länge. I morgon måste jag nämligen till knivsta för att hämta saker och åka tillbaka till staden Uppsala.  

Ibland ångrar jag mig, tyvärr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0