You think I’m up when I’m breaking down

Det är lite underligt att jag mår så himla bra av att träna. Jag är som natt och dag , innan och efter. Ni kan nog gissa er till vilket humör jag är innan och efter. Jag blir så lycklig, tills jag inser att jag måste plugga Kultur & Idée Historia. Är det verkligen nödvändigt att läsa om en massa konst historia. Konst och teater. Känns lite väl anpassat efter teater-eleverna när de bara snackas om Shakesper och all Commedia dell'arte och om hur alla teater Scener såg ut under antiken. Och alla kyrkor vi har kollat på genom en power point presentation och om hur egypterna uttryckte sig i reliefer och massor med annat babbel. Jag kanske vill veta vad dom hade på sig för kläder och vilket material dom använde sig av och hur dom sydde allt. Nu när jag tänker efter så har jag faktiskt ingenaning om vi har pratat om de? Kanske är så att jag måste vara lite mer närvarande på dessa hemska lektioner som är både långa och tråkiga.

Nu ska jag i alla fall skriva om Shakesper och hans liv.
Break a leg Åsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0