How long must you wait for it?


Nu känns det nästan lite tomt här. Jag har haft sov sällskap sedan i lördags men nu har jag ingen fin vän här det är bara jag. Alldeles själv i min säng. Enligt mig var det lite mysigt, tycker dock lite synd om Noa som var tvungen att sova mellan mig och Amanda. Jag misstog mig en eller två gånger när jag trodde att det var  Karl-Peter som sov bredvid mig (dock en smalare version) och Amanda körde på fosterställningen antar jag.
Idag borde jag ha öppnat skolböckerna lite mer än vad jag nu gjorde, om jag ska vara ärlig så har jag inte ens lagt ett öga på dom. Så dåligt samvete inför mig själv är väl ungefär vad som gäller, men imorgon skall det gott göras med plugg, träning och städning.
I morgon vill jag att dygnet skall vara mer än 24 timmar, och där har vi en bra anledning till att somna.

Förresten, om jag skulle svara på confession-frågor så skulle jag ha erkännt att jag alltid (!) fäller en tår till detta klipp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0