You could screw your whole life up and I would still love you to death

Man skulle nästan kunna tro att jag har gått under jorden. Jag har inte suttit vid datorn, jag har inte varit i skolan och jag har knappt haft kontakt med någon. Så nja jag kanske har gått under jorden för några dagar men I'm getting back on track.
Om jag skulle beskriva hur mina senaste dagar har sett ut så behöver jag nog bara använda ett enda ord. Tomt. Helt tomma har dom varit. Jag har vaknat, gjort så mycket som ingenting, har kollat ut genom fönstret och blivit bländad av det fina vädret utomhus, mamma har kommit hem, vi har ätit mat, kollat på tv och sen har det börjat om.
Min nya "livsstil" är inte så intressant, jag ska försöka ändra på den innan jag börjar gilla den lite för mycket.
Så är det, Hur är det själv?

Kommentarer
Postat av: ása

jahaa, okej. min faster bor i uppsala. jag var där förra helgen, jag älskar uppsala. haha :)

aa, exakt örebro.

2008-10-09 @ 21:53:13
URL: http://asarutdavidsdottir.blogg.se/
Postat av: ása

sv; jaa lätt. as skönt ju :D

2008-10-09 @ 22:05:19
URL: http://asarutdavidsdottir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0