it's gonna make you love me



Jag vaknade till den här låten i morse och pinsamt nog så tyckte jag om den liiite för mycket, jag piggnade till en aning. Sen tog den slut och jag hörde att det var Miley Cyrus (Hannah Montana bruden) då somnade jag illa kvickt och låtsades som om ingenting hade hänt.
Sen kan jag konstatera att jag älskar Jesper, eller inte ordagrant. Jag älskar hans musiksmak och alla låtar jag får av honom. Dom gör vardagen lite bättre. Kings of Leon var dagens band och dom är redan favoriter.
Och kanske är det så att jag tycker om Jesper lite också, han är lite söt sådär. Ni vet.

Anton 7 år skickar ett mail till Leif Gw Persson: "Har du åkt polisbil någon gång? "

Kommentarer
Postat av: Ebba v Z som gör smygreklam! ;)



Alla älskar vi Stockholm Streetstyle, men du har väl inte missat att Sveriges fjärde största stad - Uppsala- har öppnat en Streetstyle-blogg?



Här finner du proffsigt tagna bilder, inspirerande och härliga outfits och roliga och intressanta intervjuer från Uppsalas gator. Uppsala är en otroligt stilsäker och modig stad klädmässigt och har du inte upptäckt den ännu – gör det!



Värt att ta en titt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0