I've got a heart on fire

Jag har inte skrivit något på länge, jag har inte haft något intressant att säga. Kan väl inte säga att jag har så mycket intressant att säga nu heller men ja.
Så nu vet jag inte om jag ska skratta eller gråta åt mig själv. Jag övningskörde igår, in till Uppsala. Det gick väl sådär med tanke på att jag fick motorstopp vid varenda rödljus. Det var väl 4 stycken totalt. Folk på gatorna skrattade, jag grät (innombords), pappa blev stressad och jag blev ännu mer stressad. Ni kanske förstår gårdagens drama.

Tog en sväng förbi Amanda, gick ner på stan och käkade, åkte till Knivsta och Noor. Träffade ett par tjejer som var på bra humör, drack te och kollade på dumpad. Sen gick jag hem till Kalle, med Kalle.
Som vanligt blev morgonen väldigt lång, idag varade den ända till halv 4 då jag bjöd på frukost på sängen. Och man skulle kunna säga att jag inte har gjort något annat idag för så är de väl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0