There's nothing here to run from

Jag är så där jobbigt trött på allt som kallas skola och jag har bara en sak att säga : Otiming.
Veckorna innan lov är alltid värst, alla lärare kommer på att man ska ha gjort si och så mycket i alla böcker och att ett prov skall ha blivit gjort. Det är okej med läxor och prov, det hör ju liksom till. Men de här med att behöva kämpa sig upp på morgonen för att sen sitta på meningslösa lektioner där läraren står i princip och pratar med sig själv , det gillar jag inte. Då sitter jag hellre i en annan miljö än skol eller hem miljö och pluggar, för då går det. Då är jag så smart så att jag nästan blir mörkrädd och jag kan säga att jag är riktigt avundsjuk på människor som gillar skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0