She took my heart, I think she took my soul

Idag var en bra dag. Jag hann med bussen, jag slutade klockan 12.10 , jag pratade med en helt främmande människa om modebranschen i 40 minuter (!!), jag köpte inget onyttigt och jag har precis tränat.
Jag älskar när man börjar prata med främlingar, förra veckan pratade jag också med en främling. Han var fransos, lite jobbigt när han fick ett samtal och började prata enormt högt på franska. Sen sneglade han åt mitt håll, smålog , sa något på obegriplig franska och började asgarva. Jag kan knappt ett ord på franska då jag var så dum och valde det hemska språket tyska istället för det "vackra" språket franska. Antar att han skrattade åt mig en aning.

Sen skulle jag nämna kalle också eftersom att jag skulle få 26798237927849238742 besökare om jag gjorde det. Han är ju så populär!

Kommentarer
Postat av: M & R

nämn oss istället vi är lite coolare... och sen dom där skorna va inte så fina tycer jag.så det gör inget att dom är dyra :) men åsa kan du fixa de du lovat i 4567890år nu....? :O) sen vad vare du mena för mönster ? puss

2008-10-03 @ 02:23:54
URL: http://martinarichard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0