I am not what you want

Helgen var bra. Vi bestämde oss för att vara lite extra sofistikerade så vi gick ut och åt på restaurang, vilket var väldigt gott. Och Amanda förlåt för att jag åt upp halva din efterrätt. Drog en sväng till knivsta för att försöka muntra upp sjuka Noa, vet inte riktigt om jag lyckades. Under lördagen var det jag som satt vid ratten från Rosersberg till Mc Donken i Arlanda Stad till Knivsta. Till min förvåning gick det galant och jag var inte det minsta rädd.
Plankstek  till middagen, sen kollade jag på Sverige-Portugal med ett par 49-åriga snubbar inne i stan. Lite besviken på matchen men Ronaldo's utseende skulle jag väl inte klaga på. Sen hem till Anna för att checka hur man såg ut i sexan. Och till sist blev det söndag och vi fick för oss att gå på bio. Mirrors sågs och vi höll på att smälla av av skräck ett tag. Jag tror faktiskt att vi kommer undvika speglar under en lång period, i alla fall i mörka rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0