I've got a lot of things, I have to do, all these discrations, our future's coming soon, we're being pulled In hundred different directions


Här om dagen fick jag en känsla som jag älskar. Känslan av att vilja något så mycket att jag håller på att spricka. Just därför ska jag nu plugga, för att jag ska kunna genomföra min vilja.
Ja, det är fredagen innan lovet och ja jag ska sätta mig och plugga och lyssna på Kings of Leon's Live spelning som jag missade igår på radion! Sen får jag se om de för en gångs skulle blir en hemma kväll, men om jag fick gissa så har jag ganska fel.
Ett utav mina stora "problem" jag klarar inte av att missa någonting, i och för sig så dyker alltid samma tanke upp när jag är på väg hem.. "Ovärt! jag borde stanna hemma nästa helg!"

och jag ska äta Thai mat idag, om någon ville veta.

Kommentarer
Postat av: matilda

Hej hjärtat! Du verkar må lite bättre, stämmer det? Jag hoppas du får ett bra lov och tar igen dig ordentligt och fixar det där plugget du inte riktigt orkat med innan. Du är stark!

Jag ska nu packa min väska och åker till Polen imorgon förmiddag. Skriv ett litet meddelande till mig på facebook med din adress så får du ett vykort :)



Saknar dig, vi ses någon helg snart!!

2008-10-24 @ 19:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0