Someone like you, And all you know, And how you speak

Jag älskar när man har gjort något man inte brukar men något man verkligen borde göra oftare. Dagens, eller snarare veckans, "göra-något-som-man-inte-brukar-grej" var att åka hem tidigt. Klockan elva begav jag mig hem och nu känns det som om jag har all tid i välden på mig. Natten är ju fortfarande ung. Om fem ska jag kolla på film och så småning om somna. Jag måste nämligen vara pigg och alärt (fräsigt ord) när jag ska köra bil, för övningskörning blir det. 
Idag köpte jag förresten ett par skor, på barnavdelningen (!!!!!), helt sjukt att dom har 37:or där. PLUS att dom nog var en aning förstora när jag kände efter. Men vi får se om dom behålls eller om dom åker tillbaka till affären.
Good Night folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0