You said you'd marry me if I was 23 But I'm one that you can't see if I'm only 18 Tell me who makes these rules

Jag hatar fötter! ja. bokstavligen. Jag hatar fötter och skor!
Mina problemfötter hatar jag naturligtvis lite mer än andras fötter. Det är inte bara det att dom är äckliga och fula, nej utan det är så fruktansvärt irriterande när man aldrig kan hitta skor som är följande:

→ Sköna
→ Sköna
→ Snygga
→ Svala/varma (beror på årstid)
→ och åter igen.. sköna

Alla skor som jag provar och/eller köper uppfyller följande krav:

→ Gör ont
→ Investerar skavsår på både hälar och tår
→ Går sönder
→ Blir förstora
→ och ändrar färg

Nej, som jag inför varje ny årstid säger.  Jag ska amputera bort mina missbildade fötter!


Kommentarer
Postat av: Annapanna

Nejmen Åsis, hur skulle du se ut utan fötter? Helkonstigt tror jag! Behåll dom du, något måste du ju kunna sparka bollarna med.. :)

2008-05-29 @ 09:15:36
URL: http://avz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0