She says we've got to hold on to what we've got 'cause it doesn't make a difference if we make it or not

image32

Gårdagen innehöll en hel del skratt och in mot småtimmarna blev det även lite rädsla. Kvällen började alltså med en promenad ut till Noor där det skulle lagas mat och bara chilla. Flambering av marshmallows, pianospel, kortspel, mat, kryp i salladen, bilder som vi knappast kommer glömma och en skräckinjagande hemfärd som slutade med allsång kan beskriva kvällen ganska bra.  Med dessa yra tjejer har man faktiskt ganska kul.

Dagens planer var att åka in till min mor och sätta mig framför symasikinen ett tag, men planerna har blivit ändrade. Vaknade med en röst som kunde förväxlas med Bengt Magnussons härliga stämma. Så idag, som alla andra dagar, ska jag bara ta det lugnt och kanske plugga lite. Men det som står först på listan över allt som jag ska göra idag är att läsa en informations bok om the Big Apple, New York. För jag börjar inse att jag snart (snart är kanske att överdriva) ska åka till New York. Helt otroligt om jag får säga det själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0