och när du ser på mig är det knappt jag minns ett enda öknamn dom kallade mig jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din

Uppdateringen har inte varit den bästa de senaste två dagarna, så för er som verligen har saknat mina meningslösa och tråkiga inlägg så ber jag om ursäkt. Och jag har faktiskt en ursäkt för jag har spenderat min dyrbara tid med en tjej som jag ofta brukar vara med, Josefine. Tjejen är ganska underbar så ni kan vara avundsjuka på mig som både har fått äta middag, sova och vara med denna flicka det senaste dygnet.

I går blev det en chill ute dag som inkluderar 12 minuters solande i solarium. En besvikelse steg över mig när jag insåg att jag bara blivit en aning fräknig, om ens det. Men jag är inte den som ger upp, jag ska hålla ut för i slutet av sommaren ska jag ha en annan färg på mina ben som just nu är vita.
Årets första jordgubbar och körsbär blev uppätna på mammas balkong i skuggan med en utsikt över en tennisplan där riktiga stekare spelade utan tröjor, hur nice låter inte det på en skala från 1 till 5? kanske blir det en 4, jo om jag ska bestämma blir det en 4 !
Ännu mer nice låter det kanske när jag säger att det blev grillning at my place med sällskapet. En pratstund som innehöll allt från insest till polisyrket och pratstunden blev väldigt lång.
Vi mötte upp två galna tjejer som hängde på högstadiets nybyggda och lite för fräscha skolgård. En tur till bensinmacken för att köpa lite godis som tog slut lite för snabbt och sen var kvällen över.

Idag är det niornas bal. Det gör mig sådär halvt avundsjuk för när jag tänker efter så saknar jag verkligen nian, eller ja.. de sista veckorna i nian. Underbara kan man säga att dom var. Men tillbaka till ämnet bal. Precis som förra året intog jag positionen sminkös idag. Tre unga damer blev mina kunder och jag hoppas att dom blev nöjda. Så medans alla söta/vackra/underbara små 92:or kommer i sina balklänningar och kostymer står vi på sidan om och är avundsjuka. Men sen blir det mys. En cykeltur ut till Alsike för att umgås med ett par snygga tjejer, så även denna gång kan ni vara avundsjuka. 
Nu är den stora frågan bara ; vad ska jag ha på mig ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0