It took me two weeks to understand

Jag tror att jag kommer dö inom de kommande veckorna så get ready for a funeral. Jag har alldeles för mycket plugg just nu och det känns som att dagarna inte räcker till. En extra vecka skulle inte sitta helt fel just nu. En vecka där jag skulle plugga ihjäl mig för att sen bara vara i skolan och inte behöva göra ett jotta. Någon som håller med mig ?
Om jag nu skulle dö skulle det troligtvis vara av stress och prestations ångest, denna gång lider jag nämligen inte av någon hemsk (inbillad)  sjukdom.
 Söndag, mys-söndag, chill-söndag, plugg-söndag, hemsk-söndag. Ja kalla den vad ni vill men det är söndag i dag och det innebär att det är måndag i morgon. Måndag = Skola. Som vanligt är det något jag har glömt att göra som jag borde ha gjort. Denna gång missade jag att köpa tyg till min skjorta som ska sys på 4 lektioner. Jag hittade ett fint tyg i onsdags i skolan men det  var oranget och jag vill ha det mer rött. Men jag har bestämt mig för att hinna att sy klart den innan skolavslutningen.

Söndag idag=lördag igår.
Att vara fotbolls domare för 9 åriga små killar är inte alltid så lätt. Men tre matcher dömde jag igår, fick några tillsägelser från spelarna men förövrigt så gick det bra. Efter matcherna hookade jag upp med en tjej som nyligen har flyttat. Rundtur i ett nybyggt hus är inte allt för tråkigt, mysigt att träffa tjejen som jag har saknat och hennes mor.
På kvällen blev det mat, tunna, dans, seriösa snack, promenad och en bön. Galen kväll med galna tjejer. Min älskade mobil finns i säkert förvar för att jag ska hålla mitt löfte och jag tror att det kommer gå bra denna gång. Jag kommer verkligen hålla det jag har lovat för nu är det inte lång tid kvar och de närmaste dagarna  kommer jag ha fullt upp med mina skolböcker och min symaskin.  Detta inlägg har blivit sådär äckligt långt så att ingen vill läsa det.
Men såhär på slutet vill jag bara säga: Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du fixar det Årsta, och du vet att klubben alltid har en plats för dig ifall du vill joina!

2008-05-18 @ 19:37:35
Postat av: Anna

Pepp pepp pepp till dig Åsis, be strong guurl!

2008-05-18 @ 21:13:17
URL: http://avz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0