it doesn't matter what you did who you were hanging with we could stick around and see this night through

Snabb bloggning på G.
Håret och byxorna är blöta, lyckades pricka in regn/hagelvädret när jag skulle hem. Det är precis i sånna tillfällen man blir lycklig över att ställa sig framför spegeln och inse att man mer liknar en slickad katt än en människa. Självklart har vädret växlat om och blivit fint, vilket är jätte bra eftersom vi har fotbollsmatch snart. Danmark är motståndarna och jag har hört att "..dom är inte dåliga.." Så dagen framöver ser ljus ut.
Kanske blir en och annan boll på mål (observera att bollarna inte hamnar i mål utan på mål, där jag ska rädda den). Jag har laddat med havregrynsgröt, banan, mackor och grapefrukt så jag hoppas att det blir en bra match.

Gårdagen var mys, vet ej om det räknas som att jag bröt löftet.. men det känndes bra och det är väl det som är det viktigaste, eller ?
Men nu ska jag fortsätta följa löftet framöver.

Gräset, bollen, målet.. I'm on my way


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0