I was praying that you and me might end up together

Observera en sak ! Jag la upp Daft Punk låten med Daft Punk Bodies i går 17:40 och idag när jag går in på bloggarnas drottnings blogg så möts jag av en Youtube video med Daft Hands som lades upp igår 21:18, is it strange or is it strange ?

Dagens motivering till att göra någonting alls är ganska liten, jag har bara ingen ork alls. Har tryckt bort mammas samtal 4 gånger nu. Jag vet att jag kanske är elak och otrevlig mot henne men jag orkar inte höra alla hennes frågor. Blek är jag också, funderar på att göra något åt saken och sola.
Skulle vara riktigt skönt att ha en hudfärg som inte lyser alltför mycket. Att bli sådär härligt brun så att man nästan tror att personen i fråga har föräldrar som är av det lite brunare slaget är nog inget jag någonsin kommer lyckas med. Min far är, eller har i alla fall varit, en sån där som bara går utanför dörren och så vips.. så är han svart! och min mamma är isländsk, det säger väl det mesta. Min syster har ärvt min fars pigment och ni kan ju gissa vems pigment jag har ärvt... Precis mammas. Detta är dock inte någon anledning till varför jag är elak, otrevlig och allt vad man kan kalla det mot henne. Min mamma är ganksa bra i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0